Thereses önskelista

Hästrelaterat:

1. Ridstövlar
Ett par nya ridstövlar behövs verkligen! Jag har haft mina Mountain Horse Richmond High Rider i 3 år nu. De är korta och börjar bli tråkiga i lädret. Dessutom har dragkedjan börjat ge upp för tredje gången, så det är dags för ett par nya tävlingsstövlar.

Man hade ju verkligen inte tackat nej till ett par klassiska De Niro precis. Ge mig nu genast, snälla?


2. Stigbyglar
Nummer två på listan kommer stigbyglar. Jag är helt förälskad i Soft Up-stigbyglarna och hade mer än gärna skaffat mig ett par. Faktum är att jag hade säkert redan haft ett par OM prislappen inte hade legat på runt 2000 kronor. Mina nuvarande stigbyglar är köpta på ÖB och är av gummibandsvarianten. Dags för en uppgradering, jadå!
Har fortfarande inte bestämt mig för vilken färgkombination, men tråkig som jag är blir det säkert svart-vita eller något åt det hållet.


3. Pannband
Fler swarovskipannband! Ärligt talat bryr jag mig inte överdrivet mycket om pannbanden är falska eller äkta, sålänge dom inte skriker FAKE. Äkta är ju att föredra eftersom de blingar mer, men jag överlever även med falska. Dessutom förstår jag inte dom som säger att swarovski börjar bli tråkigt, jag håller inte alls med. Bling ska det vara, gärna mycket också! De med stora stenar är ju bara för underbara alltså.

Jag hade dessutom kunnat tänka mig ett pannband med pärlor, som jag också tycker är himla snyggt!
GG-pannbanden:


4. Boots
Catago Metallic Boots. Snygga och kul att matcha med ett snyggt blingat pannband i samma färg. 
Jag hade velat ha både de silvriga och de guldiga och jag tror att Batman hade blivit väldigt fin i dom. Prislappen är ju helt okej också, ännu ett +.
 

5. Batmanluva
En svart luva med guldig kant som matchar mitt Batmanschabrak. Sedan ska jag lämna iväg den och få Batmanloggan inbroderad för att completea min outfit.


6. Schabrak
Schockemöhle, Glen Gordon, HV Polo, John Whitaker med flera.







Annat:

Mobil
Önskar mig en Xperia Arc, just nu har jag en Sony Ericsson Aino som är lite halvt misshandlad efter två år hos mig...


Navelsmycke
Finns såå mycket snyggt!


& Pengar och kläder

/Therese

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hejj! Checka in min julkalender:)

2011-12-01 @ 16:24:15
URL: http://tiildahansson.blogg.se/
Postat av: Lovisa:-)

Hej, jag läser Feliza Görnassons blogg ibland och hon visste ett ställe där dem sålde soft up flr 800 ;)

2011-12-02 @ 14:36:12
URL: http://lovisahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0