Tävlingsterminen höst 2011


Alla förutom två starter står med här, dem två första, Ödåkra RS, LD 0, LC 0+0!

Jag kan inte mer än säga att jag är så nöjd, Storm har skött dig bättre än utmärkt och vi har haft så skoj, jag hoppas att vi kan fortsätta såhär, klättra sakta nästa år, för så roligt som vi har haft hitills hoppas jag att vi fortsätter att ha Storm och jag. Och vill dessutom tacka alla kompisar, mamma och pappa som stöttar och ställer upp. Storm framförallt ska ha världen största tack, hon har gjort mig så självsäker, jag vet att vi kan nu.

Så satans nöjd är jag, och jag brukar försöka att inte svära. Dressyren jobbar vi på för fullt och jag hoppas att det ska klicka lika bra där som i hoppnigen snart. För om det gör det så kommer det inte finnas mycket mer än glädjetårar och leenden från min sida på flera, flera, flera år!

Just nu jobbar jag på målen för 2012, har inte några satta men som sagt håller jag på att fundera hur pass mycket jag ska sätta. Om jag ska våga satsa och förlora eller fega och vinna. Men en sak vet jag. Min ponny är helt enkelt den bästa, absolut. Och vill vara bäst. Och vi kan alltid bli bättre! Men aldrig att jag hade trott att det skulle gå såhär bra när jag satte målet att hoppa en felfri LC innan jul när vi satte mål i somras

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0