Storm 26 december 2011

I förmioddags var jag och strosade runt inne på myone, lycklig blev jag av att gå ut tomhänt för en gångs skull. Jag sparar så mycket pengar jag kan till GHS nu. Det förstår jag att jag inte är ensam om, men jag vill faktiskt ha råd till något lite så då gäller det att hålla i pengarna!

Min lilla ponnyflicka fick (som vanligt) gå en skritt-tur fast idag red jag på ridbanan och arbetade henne i skritten med öppnor och ställning/böjning. Hon blev fin och mjuk och jag försökte vara mjuk mot henne också. Tänkte att jag ska börja dressyra lite i skritt istället för att bara skritta. Så får hon lite arbete ändå ju!

Nu ska jag dra mig mot sängen, ännu en lång dag framför mig imorgon. Rida Storm, åka till Månsgård och fixa lite ärenden och sen på kvällen kommer några klasskompisar och sover över. Goaste livet har jag, goaste ponnyn, goaste kompisarna och goaste föräldrarna.

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0