Storm 22 december 2011

Idag red jag först ut med Therese, en skritt-tur, mysigt värre. Pratade som vanligt om allt mellan himmel och jord och gjorde dessutom en videoblogg. Hoppas att Therese lägger upp den här snart. När vi hade skrittat i kanske 40 minuter hänkade Ronja på, sedan lämnade jag dom för jag varken kan galoppera eller trava och sen räckte den rundan för Storm som ändå bara skulle skrittas ju. 

Storm mådde bra i benen idag, både före och efter skitt-turen. Härligt, nu hoppas jag att det här håller och går på rätt håll, finaste ponnyn! Jag blev överraskad av att back on trackisarna redan hade kommit till posten när jag kom hem. Så jag hämtade dem på posten och sen drog mamma och jag iväg och köpte dem sista julklapparna. Nu ska jag städa lite granna, tråkigt men sant.

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0