Skottas 8/12

Sitter och lyssnar på musik av Elliot Yamin,
så otroligt bra!


Det blev ett dressyrpass för mig och Skottii idag,
som faktiskt blev väldigt lyckat även om det inte var
så jättejobbigt.
Vi arbetade med volter, tempoväxlingar, övergångar samt
framdelsvändningar och skänkelvikningar.
Han var alert och framåtbjudande och formen satt där den skulle
när han va uppvärmd.
Duktig ponny!

Nu sitter jag hemma, helt ensam, inte ens min katt vill hålla mig sällskap.
Nej men, mina föräldrar är på julbord och jag ville inte följa med
så jag får nästan skylla mig själv.


Därför njuter jag av Elliott Yamin och facebook, mina bästavänner en kväll
som denna!

fina pållar! dock lite oseriös bild, men ni behöver ju
inte titta var Charly har sitt huve..

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0