Skottas 26/12

Idag blev det hoppning för min och Skottas del,
men även för Therese och Batman. Byggde
upp 3 hinder, bild på hur det såg ut kommer nedan.
Skottas skötte sig utmärkt , finaste ponnyn!
Vi fick ett bra avslut innan hans vintervila och min
semester. Imorgon åker hästarna iväg till stallet dom
ska stå i när jag är borta. Alltså händer mycket imorgon,
min katt ska in till min mormor och bo där också om ni vill veta!
Resväskan ska packas och ja, det var nog i princip allt, men ni
hör ju hur mycket som ska göras på en dag.

Innan idag var jag på Väla och handlade lite kläder inför resan,
första dagen på mellandagsrean = kaos .
Väldigt kul, träffade lite kompisar och sånt.


ungefär såhär såg det ut!

/Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0