Skottas 23/12

Idag stack jag ut till stallet tidigt imorse,
runt halv 10. Innan det kom min käre pappa och
gjorde att jag blev 1000 kronor rikare.
Iallafall så red jag och Julia ut en runda och pratade
även idag om allt mellan himmel och jord.
Nu under eftermiddagen har jag varit på Center Syd
och handlat in de sista julklapparna som med spänning
ska öppnas imorgon.
Under kvällen har det bakats för fullt här hemma,
alltså är huset fullt med knäck, pepparkakor och kolor
osv.

Ska verkligen ta tag i det här med uppdateringen, inget
kul att bara läsa ett inlägg om dagen, eller vad säger ni?

Ni får vara med och ge oss tips på vad ni vill läsa om,
det gör det väldigt mycket lättare för oss!


Bild från ponnyallsvenskan omgång 3. fotad av Lina Malmqvist

//Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0