skottas 1/12

sitter och fixar med filmen från hoppträningen
i tisdags nu. den kommer upp alldeles strax!

Ridpasset idag gick jättebra.
Travade fram honom på ett nytt sätt idag, vilket
var att jag red honom på långa tyglar och styrde
med endast säte och skänklar.
Det fungerade bra och han lyssnade!
Fortsatte sen med skänkelvikningar, framdelsvändningar,
öppnor och serpentiner vilket vi satte ordentligt idag!
Han var jättefin att rida och jag är nöjd!
Imorgon får han vila och på lördag tävlar vi!
Längtar.

Nu ska jag fortsätta med filmen , chaaaaoo!


hahahah, extrem failbild på mig och charly. jag höll på att lära
honom stegra från marken just då, men han missförstod nog det
lite ;)

//Ronja


Kommentarer
Postat av: Hanna

Missa inte vår julkalender som startade idag! under första luckan fanns en utmaning! ta chansen att utmana oss med vad du än kommer på och vill se oss göra! inlägget hittar du här: http://dailyhorses.blogg.se/2011/december/1-december.html#comment



Om du inte gillar dessa kommentarer, förlåt!

2011-12-01 @ 21:48:33
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0