Redo,.?!

Känner mig ganska klar för idag, har varit i skolan, ridit min söta lilla ponny ute, mockat 2 boxar, putasat all utrustning och sorterat en tredjedel av all reklam..

Storm blev fin igår, nya skor, nyklippt, nyryckt man och klippta öron, puh gör verkligen allt för min prinsessodrottningsponnyprinsessa. idag red jag ut med Therese det var riktigt lugnt och skönt och hon skötte sig bra såklart var det lika kul som vanligt att träffa Tessiiisss !

Nu kollar jag idol och taggar till imorgon, hoppas att Storm gör det samma...

Ni hör förmodligen av mig lite senare ;)


Kommentarer
Postat av: Maja Frank

Hej!

Va gärna med i min julkalender och tävla om fina priser (:

Länk: majafrank.blogg.se/julkalender

Fin blogg :)

/Maja

2011-12-02 @ 21:56:38
URL: http://majafrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0