När bränslet börjar ta slut får man köra på viljan

Gudeslov är ännu en jobbig skolveckan (nästan) avklarad. Prov, redovisningar, förhör ja allt ligger nu på slutklämmen. Men snart är det jullov och jag är väl överrens med alla mina vänner att det verkligen är dags för ledighet, herregud vilken höst det har varit!

Nu ikväll har jag inte hittat på någonting speciellt utan bara varit ute i stallet och mockat medans mamma pysslade med Storm och nu har jag precis duschat. Det blåser som tusan ute och regnet står som spö i backen, kul att rida imorgon, ibland önskar man riiiktigt mycket att man hade haft ett varmt och gott ridhus som var torrt och ljust men det är väl bara att bita i och stå ut..

Nu ska jag checka bonnde och kanske förebereda lite tidsinställda inlägg!


Söt Storm på terrängträning i Annelöv
/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0