lite av en bloggtorka

Precis som rubriken lyder har jag lite av
en bloggtorka för tillfället vilket betyder
att uppdateringen inte kommer vara den bästa
från min sida. Men minst ett om dagen kommer ni
iallafall få!


Julia har ju redan berättat om höjdhoppningen idag,
så jag behöver inte dra allt från början.
Skottas var iallafall fin idag, dock väldigt spänd!
Vi kom runt banan som hade ett 110 hinder, men
när det höjdes till 120 sa både jag & Skottas stopp.
Ingen av oss är redo för dom höjderna än, så det var
mesande från både hans och min sida. Han stannade
två gånger på 120 hindert, och jag tyckte faktiskt att
det var bra gjort av honom! Skönt att ha en klok häst! ;)
Jag är iallafall nöjd med vår insats idag och ger ett stort
grattis till världens bästa Julia som vann, du förtjänade det!

Nu ska jag gå in och platta håret, så jag slipper göra det imorgonbitti,
och sen ska jag borsta tänderna och soova!
Och vet ni? Om 17 dagar åker jag! :D

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0