JULLOV

Nu har jag äntligen jullov och om jag själv får säga det så är jag så värd det!

Storm mår bra, men jag har bestämt mig för att hon får ta det lugnt och bli återställd helt så förmodligen avanmäler vi oss från trettonspelen. Det är bättre att hon får bli frisk och enligt mig är det en tävling precis som alla andra, bättre att vi hoppar över den och kommer ut pigga och fräscha till våren, på riktigt!

Veterinären sa att det bästa var att hon tog det lugnt i en vecka-tio dagar och hon tipsade även om att jag ska ha på back on track på nätterna. Så nu är ett par beställda, kommer förhoppningsvis början på nästa vecka!

Så hon har i måndags blivit skrittad, igår vilade och och eftersom jag inte hann rida henne idag fick hon vila idag igen.. Men imorgon ska hon skrittas och jag ska borsta och pussa på henne jättemycket! Hoppas att hon inte är sur för att jag inte har hunnit med henne riktigt nu i TVÅ dagar!!! Men om jag tar med lite morötter och borstar henne extra extra extra länge så blir hon glader på mig igen hoppas jao!



/Julia


Kommentarer
Postat av: alva

De är väl sjukt dyra haha? ^^

2011-12-22 @ 13:24:39
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0