Julia svarar

sophie om Film från Julbazaren 11/12-12:

hur höga var alla hinder? hur högt var det högsta? bra film! <3


I första rundan låg hinderna på  90 cm.
Andra runda låg nog hinderna på ca. 100 cm/ 110 cm
Sista rundan låg ett av hinderna på 120 cm (2an) och de andra på 110-100cm
Som sagt var det högsta hindret 120 cm, den hoppade jag två gånger fast bara att det sista hindret blev höjt, bara den första rundan på den höjden är med på filmen.
Jag vet inte exakt då jag inte var med och höjde osv. utan bestämde bara vilket som skulle höjas, men det högsta låg på 120 cm, allt jag vet! :)
Tack, kul och höra då jag la ner mycket tid på den! :) <3


/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0