Julahoppningarna

Jag sitter och tittar på startlistan till Julahoppningarna som går i helgen på Åsbo Ponnyklubb. Både Ronja och Julia ska vara med och ni anar inte hur gärna jag hade velat hoppa jag också. Det är så grymt härlig stämning, funktionärerna var helt underbara förra året och det bjuds på glögg, pepparkakor och annat juligt. Stämningen är oslagbar! Ponnyena är pyntade med glitter, tomteluvor, renhorn och bjällror.
Man har en stor snögubbe inne på banan och bommarna är inslagna i ris och julklappspapper!

Jag och Battis på förra årets Julahoppningar. Vi startade en LC och blev felfria och slutade på 13:e plats av 50 startande. Jag kommer ihåg precis hur lycklig jag var! :')





Och några muppiga bilder:



Och på sötaste ponnyn:


/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0