JULAFTON

vilket gör att uppdateringen kommer vara
nere från alla tre.


Idag kilade jag ut i stallet tidigt imorse och
mockade till båda pållarna. Blandade även mat,
mätte upp hö, bytade vatten osv.
Vid tjugo i elva hämtade Julia & Lotta mig,
och så körde vi till Therese där vi bytade julklappar.
Jag fick ett av mina favoritschabrak, det bruna från Höök's
JH collection, samt lädersporremmar med bling och ett par bruna
benlindor. Har man världens bästa vänner eller?
Therese fick en Batman-luva och Julia ett schockemöhle schabrak.
Vi hade iallafall en mysig stund hemma hos Tess med mycket skratt.

Nu har jag precis duschat och ska alldeles strax börja duka innan
våra gäster kommer.

God Jul till alla våra kära bloggläsare och hoppas att ni får en trevlig kväll!

/Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0