Jag kör en jag också...

Visste ni att....?
... Jag har ramlat av 107 gånger, varav Batman 1 ynka gång. Håller fortfarande räkningen.
... Jag har tävlat sedan jag var 7 år gammal.
... Jag älskar fantasyböcker och har sträckläst Harry Potter, Twilight, serien om Eragon (Arvtagaren) mfl.
... Jag har bara ätit en enda lussebulle i år, sjukt!
... Jag tycker att jag är duktig på att ge beröm åt både mig själv och andra.
... Jag betraktar Ronja och Julia som två av mina allra närmsta vänner. Ingen känner mig så bra som de just nu och ingen annan kan få mig att känna sån glädje så fort jag ser deras ansikten. De är helt enkelt guld värda!
... Jag sparar mina dressyrprotokoll i en pärm och älskar att gå tillbaka och titta på gamla resultat.
... Jag gjorde min första start i dressyr 2006 och fick 43.21%. Gulligt! ;)
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0