Idag

Min förmiddag gick åt till att hugga gran med familjen och kolla på tv. Efter detta åkte jag till Storm.

Vi red ut en liten kortis innan jag ganska snabbt insåg att det aldrig skulle gå utan en massa bråk då hon var VÄLDIGT stressad, kanske på grund av blåsten, kanske på grund av hennes laddning efter två chilldagar eller bara för att hon var stressad. Så då gick jag in på ridbanan och red dressyr. Hon blev ganska fin i slutet speciellt i skritten började jag hitta henne. Hoppas att detta håller i sig och att vi fortsätter på rätt håll nu efter vår nerkurva i dressyrutvecklingen.

Nu sitter jag och kolla på Så mycket bättre, trevligt program det där! Imorgon ska jag såklart till Storm, annars inget annat inbokat trot jag fast jo kanske julpynt i stallet!

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0