I will make you mine

Uppdateringen har inte varit grym från min sida under
helgen, då jag verkligen har haft fullt upp och levt livet!
I fredags var festen grym, världens bästa klass har jag!
Jag och Amanda kom på att det var kul att dansa vid 12, en
halvtimme innan vi skulle åka hem, så då blev de ordentligt
livat! Riktigt kul iallafall!

Igår åkte jag till stallet under förmiddagen och red ut
en sväng på min busponny. Känner att det är dags för vintervila
nu, verkligen inte kul att ha häst när man nästan blåser omkull.
Vi hoppade lite terränghinder och han var allmänt mysig, väldigt pigg!

Under natten mellan igår och idag sov Ebbis hos mig, och vi hade jättekul!
Kvällen igår spenderades med Ebba, Fabian och Calle och Ebba hängde
med mig hem igår efter det. Vi åkte iallafall till stallet vid 12 och även idag
red jag ut en runda under framridningen. Skrittade, travade och galopperade
på grusvägen innan jag red dressyr på gräsbanan, vilket funkade jättebra!
Hade varken sporrar eller spö och han var jättefin!

Nu har jag precis kommit hem från ännu en kväll med Ebba och Fabian, Calle
fick inte hänga med. Kul, men kallt så vi var inte ute så länge!
Ska snart klä på mig min onepiece och bara slappna av. Har ännu en hektisk
vecka framför mig, iallafall dom första dagarna nu på lovet. Imorgon går
jag i skolan som vanligt, dock utan lektioner! Imorgon slutar vi 11 och får
jullov, vilket jag verkligen har längtat efter. Efter det ska jag nog se om jag
kan träffa Therese och Julia lite, vill ju spendera första dagen på lovet med
dom tjejerna som lyser upp mitt liv! Hihi, lite fjäsk där, men faktiskt ärligt!
På onsdag ska jag umgås med Felizia, och vi ska på bio, kulkul!

Känner att ni antagligen inte orkar läsa mer nu, så jag slutar här!


failbild på mig och min fina, <3

/Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0