I will always remember you no matter where you are, my heart ♥

Jag vet inte om jag behöver skriva det men för ovanlighetens skull (host) skrittade jag ut på Storm en runda idag. Hon var finfin och glad och pigg! Hennes ben är verkligen jättefina nu, finare än någonsin tror jag. Jag tror faktiskt på back on track stallabandagen, för man måste ju tro på någonting! Min fina, fina, fina flicka!

Vet ni vad? Nästa vecka ska Storm slutmätas. Spännande! Den tredje januari kommer hovslagaren på morgonen och verkar henne och sätter på nya/samma skor och på eftermiddagen far vi till Helsningborg för slutmätning. Jag hoppas hon hållet ponny måttet men det ska nog inte vara några problem. Men vad gör jag annars... Hon måste vara ponny, hon är en ponny för hon är min guldponny !


Imorgon ploppar det upp en bildbomd från hagen, fottade av självaste Therese Schönbeck förresten ju!

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0