Hoppträning Skottas 6/12

Lite sent inlägg, men men.
Ni har ju redan hört övningarna av Therese och Julia
så jag skriver bara vad jag tyckte om passet.

Skottas var väldigt mjuk och fin genom hela passet,
kunde dock ha varit lite mer framåt än vad han var.
Jag tänkte mycket på att få med ytter när jag svängde,
vilket gav resultatet att formen fanns där den skulle
och jag hade kontroll genom varje övning.
Det var en kul träning iallafall och jag är jättenöjd!
Under "avtravningen" blev Skottas otroligt fin, steget var underbart
och han trampade under sig ordentligt. Wow-känslan var tillbaka
och det är synd att man inte har den känslan varje gång man rider dressyr.


min finafina skotti. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0