Hemma från julfirande

Julen är en grymt härlig högtid med massor av glädje, skratt, god mat, fina vänner runt sig och såklart julklapparna som delas ut!

Jag har världens finaste vänner som kom hem till mig idag för att slita upp sina julklappar. Jag och Julia hade lyckats lura Ronja att hon skulle få ett hackamore, så ni kan ju gissa hur hennes min såg ut när vi kom med de andra tre paketen och när hon insåg att hon inte alls skulle få något hack. Haha, oslagbart! Underbara vännen! <3
Jag fick en luva där det ska fixas in brodyr med Batmanloggan för att komma ett steg närmare en färdig Batmanoutfit, om jag nu får tävla med den nästa år... Jag ska prova den på ponnyn imorgon och plockar med mig kameran så att ni får se hur den ser ut på!

Mina två underbara bloggkompanjoner! <3

Av familjen fick jag i hästväg bra-att-ha grejor som extra benreflexer, nya fodrade handskar, stallskor med stålhätta som jag har önskat mig i en halv evighet, känns det som. Jag fick en blå tröja som kommer matcha mitt blåa Lami-Cell perfekt och dessutom ett "presentkort" från mamma på antingen ett par ridstövar eller ett par Soft Up stigbyglar, hrrmm svårt val... Vi får väl se om jag kan komma hem från GHS med bägge! ;)

Ha en fortsatt trevlig helg och jag hoppas att er jul har varit precis lika lyckad som min!
/Therese


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker ni om de nya reglerna på tävling om logernas storlek mm?

2011-12-25 @ 10:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0