Hemma från en lång dag!

men den har varit väldigt rolig & lyckad!

Vid 10 imorse körde vi till stallet och fixa med allt ,
gjorde i ordning skottas, lastade osv.
Sen åkte vi in till LRK och mötte upp Amanda,
som vi hade "följe" med dit.
Väl framme på ÅPK startanmälde vi oss och tittade lite
på banan samt gick den.

Under framridningen till LC:n då det regnade det rätt så rejält
kändes han pigg och mjuk
och var framför mig, kunde göra lite allt möjligt kändes
det som. Framhoppningen gick lika bra och vi fick till riktigt
fina språng! Väl inne på banan spände både han och jag oss,
och fick med oss ettans bakbom ner, men resten hoppade
vi galant! Under framridningen till LC+5 regnade det lika mycket,
och eftersom att han redan var uppvärmd ordentligt en gång så
lekte vi mest runt lite, så att han skulle bli varm. Inne på framhoppningen
kändes han super, vilket vi tog med oss in på banan.
Han var skitfin, tempot satt där det skulle, och allting bara klickade, som det
gjorde första omgången av allsvenskan också. Han hoppade stora fina språng
vilket gjorde att vi fick med oss nollan!
Haha, lite pinsamt att jag var så lycklig att jag började gråta när vi kom
ut ur ridhuset. XC
Vi kom 3 utanför placering eller något sånt, men jag är SUPERNÖJD!

Nu ska jag duscha, sen bädda ner mig i soffan och bara njuta av denna
underbara dags kväll!
Hörs imorron!

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0