Hemfärd

Klockan är tre, jag är inte hemma än och det är kolsvart ute.. Känner att det verkligen är dags för lov nu, det här är inte roligt!! Biter ihop nu sista veckan och sen på lovet ska jag bara chilla järnet!

Jag ska hem nu och sen drar jag och mamma till stallet, som sagt var Storms ben inte helkrya igår men efter att ha tänkt på det och oroat mig hela dagen hoppas jag innerligt att hon är okej, bara att hon har trampat fel litegrann och fått någon sorts vrickning, håller mina tummar så att de bli blå-gula och ite lite lite lila! Jag ska rida om hon är okej, bara lite lugnt nu dagen efter ett ansträngande pass igår och för imorgon, då är det dags för ännu ett sådant. Hoppträning!

Har tack och lov inget plugg att ta itu med, har bara ett prov kvar och det är NO, jag har ganska lätt för NO och dessutom har vi nog jobbat över typ två veckor på detta området då vi har haft repetition dem senaste  lektionerna heh... Förlåt om jag tråkar ut er med skolsnack, förhoppningsvis blir det lite roligare inlägg senare idag.

Bild i repris, från arkivet. Lite härligt med lite färg  här på bloggen, det behövdes!!!

Ses!

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0