Fryyyser

Hej allihopa!

Nu är det äntligen fredag, och jag har endast 2 skoldagar+skolavslutningen kvar innan det är JULLOV!
Jag har aldrig i hela mitt liv längtat så här mycket till ett jullov som jag gör iår. Och jag har inte heller fått någon julkänsla detta året.. Aja, det kommer väl!

Jag och Therese red ut en kort runda med hästarna innan idag och det var iskallt, mina fötter är fortfarande djupfrysta.. Storm skötte sig ganska bra förutom att hon hoppade in mitt framför en bil som kom körandes om oss och taktade på hemvägen, men det är lugnt. Även hon får vara busig ibland.

En fågel viskade också i mitt öra att Ronja skulle på fest ikväll, haha. Jag och Therese funderade starkt på att våldgästa den, fast nej, nu ska jag fredagsmysa järnet. Duschen nu och sen på med onepiecen, mumma!

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0