allting kan gå itu, men ett hjärta kan gå i tusen bitar.

Kom precis hem från stallet där jag har spenderat
min eftermiddag.
Har mockat, packat inför imorgon, badat skottas
och lite annat småpyssel.
Skottas blev jättefin , förutom att han har en riktigt fet
kissfläck på ena sidan av rumpan som inte går bort med shampo ;o
så ryktstenen bli förhoppningsvis min allrabästavän imorgon bitti.

I LC:n har jag startnummer 13 av 61
och i LC+5 har jag startnummer 30 av 56

hoppas självklart på att bli nolla, men framförallt ska vi ha
sjukligt kul där inne på banan!

en suddig bild på världens sötaste stallkattunge
som har fått en hel del uppmärksamhet idag!

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0